Мережа лісових доріг, їх задовільний технічний стан створюють кращі умови для використання лісових ресурсів з застосуванням сучасних природоощадних технологій, знижують затрати, покращують рівень протипожежної безпеки. Густота гірських лісових доріг у лісфонді Берегометського лісомисливського господарства доволі висока і становить близько 12 кілометрів на одну тисячу гектарів лісу. Однак, розуміючи актуальність ведення лісового господарства на засадах сталого розвитку, важливість проведення підготовчих робіт по ділянках лісосічного фонду минулих років на підприємстві була розроблена програма розвитку мережі лісових доріг на 2010-2015 роки, згідно якої збудовано і здано в експлуатацію 29,04 км доріг, 40 мостів загальною довжиною 330 м, 450 м/п підпірних стінок. Капітально відремонтовано 17,44 км доріг. Для освоєння транспортно недоступних лісових масивів в 2016-2020 роках заплановано будівництво майже 23 км лісових автомобільних доріг. В 2016 році відновлено 7 км доріг. В 2017 році в Славецькому л-ві здано в експлуатацію дорогу протяжністю 0.32 км. В Вашківецькому л-ві побудовано 1.86 км дорожнього полотна, 1 км дорожнього одягу. Слід відмітити позитивну тенденцію будівництва доріг в рівнинних лісництвах, де за останні роки їх збудовано більще 10 км. Щорічно на будівництво, відновлення та утримання лісових доріг витрачається більше 5 млн. грн. власних коштів підприємства. Потрібно відзначити, що будівництво нових лісових доріг здійснюється не долинними ходами вздовж русел гірських потоків, як вони прокладались раніше, а згідно сучасних європейських принципів ландшафтного проектування (дороги прокладаються косогірними ходами на достатній віддаленості від водних потоків). Воно проводиться з використанням ефективної та екологічно безпечної екскаваторної технології, де одна землерийна машина виконує роботи по спорудженню земляного полотна, його попередньому ущільненню, облаштуванню водовідвідних кюветів, встановленню водоперепускних труб, планування укосів. Вся ця робота неможлива без сучасної дорожньо-будівельної техніки. Сьогодні на підприємстві працює три гусеничні екскаватори E 215 B і один колісний В 110-PS марки «NEW HOLLAND» три бульдозера Б 10 М, авто-грейдер «NEW HOLLAND» А 106.6, дорожній віброкоток BOMAG 177 D, два самоскиди КрАЗ 65055, чотири самоскиди Урал 4320. Один екскаватор за машино-зміну може виготовити від 50 до 150 м/пог. дорожнього полотна. Бульдозер за 1 машино-зміну може виготовити від 70 до 150 м/пог. волока. Наявність потужної техніки дає можливість будувати дороги ефективно та якісно. |